Otizmli Çocuklarda Fırsat Öğretimi yöntemi ile ilgili yeni bir makale

Print
05/01/2016

Özel Tohum Vakfı Özel Eğitim Okulu Müdürü ve  Eğitim Direktörü Binyamin Birkan ile Gebze, Yumrukaya Özel Eğitim Uygulama Merkezi Öğretmeni Meram Mısır Horasan’ın hazırladığı “Fırsat Öğretiminin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Kaybolan Nesnelerini Sözcük Kullanarak İsteme Becerisinin Öğretiminde Etkililiği” konulu bilimsel araştırma,  International Journal of Early Childhood Special Education (INT-JECSE)'nin Aralık 2015 sayısında yayınlandı.

Çalışmanın amacı, doğal dil öğretim yöntemleri arasında kabul edilen Fırsat Öğretimi yönteminin otizmli çocukların akademik, sanat ve serbest zaman etkinlikleri sırasında kaybolan nesnelerini sözcük kullanarak isteme becerisinin öğretiminde etkililiğini araştırmaktır.

http://www.tohumotizm.org.tr/sites/default/files/kcfinder/files/Firsat_Ogretimi_makale_BB.pdf