Skip to main content
[vc_empty_space height=”50px”]

Data Bağışı Kampanyası

[vc_separator color=”custom” align=”align_left” style=”solid” gap=”tall” accent_color=”#1e73be”][vc_single_image image=”7112″ img_size=”full” label=””][vc_separator color=”custom” align=”align_left” style=”solid” gap=”tall” accent_color=”#1e73be”]

Tohum Otizm Vakfı 14 Şubat Sevgililer Günü’nde 4129 Grey ajansının destekleri ile “Data Bağışı” kampanyasına imza attı. 2016 yılında yürürlüğe giren Kişisel Verileri Koruma Kanunu (KVKK) kapsamında Sivil Toplum Kuruluşlarının da destekçilerinden, gönüllülerinden ve takipçilerinden onay almak zorunda oluşu ve yapılan çalışmaları yaygınlaştırabilmek için daha çok kişiye ulaşmasının, hayata geçirdiği kaynak geliştirme kampanyalarında SMS ile yapılan bağışların önemli bir yer tutması gerçeğinden yola çıkarak 14 Şubat Sevgililer Günü’nde ‘Telefon Numarası Bağışı’ kampanyasını hayata geçirdi. Kampanya kapsamında “En değerli hediye daha çok gönüllüye ve destekçiye ulaşabilmemiz için onlarla iletişim kurma izninin bize verilmesi… Hadi bu 14 Şubat’ta Whatsapp’a girin ve 0536 019 40 66’ya bir mavi kalp gönderin, göndereceğiniz bir kalple, numaranızı otizmli çocuklar için bağışlayın, günün en anlamlı hediyesini onlara verin!” çağrısı ile 982 kişi telefon numarasını bağışlamıştır.

[vc_empty_space][vc_empty_space]