Skip to main content
[vc_empty_space height=”50px”]

Otizm Diyalogları

[vc_separator color=”custom” align=”align_left” style=”solid” gap=”tall” accent_color=”#1e73be”][vc_single_image image=”4764″ img_size=”full” label=””][vc_separator color=”custom” align=”align_left” style=”solid” gap=”tall” accent_color=”#1e73be”]

Otizmin belirtilerinden biri olan konuşma bozukluğundan hareketle ortaya çıkan “otizm diyalogları” kampanyası ile Tohum Otizm Vakfı & 4129Grey Ajans & Ekşi Sözlük & Best FM otizm farkındalığı için güçlerini birleştirdi. Kampanyanın ilk adımında Ekşi Sözlükte yer alan “otistik çocuklarla girilen diyaloglar” başlığı, doğru kullanımı olan “otizmli çocuklarla girilen diyaloglar” olarak düzeltilmesi sağlandı. Ekşi Sözlük’te “otizmli çocuklarla girilen diyaloglar” başlığı altına Tohum Otizm Vakfı resmi hesabından yeni diyaloglar eklendi ve entrylerden biri radyo spotuna dönüşerek Best FM’de Yasemin Şefik’in “Hitnoz” programında yayınlandı. Yayının hemen ardından, neden bu spotun yayınlandığını açıklayan Şefik, detaylar için sözü Tohum Otizm Vakfı Genel Müdürü Betül Selcen Özer’e bıraktı. Otizmli çocuklarla girilen diyaloglarda ortaya çıkan farklılıkların otizmin konuşma bozukluğuyla ilgili semptomlarını içinde barındırdığının altını çizen Özer, otizme ve otizmin belirtilerine dair bilgi verdi. Spot, spotların yayınlanmasının ardından, Ekşi Sözlük’te “otizmli çocuklarla girilen diyaloglar” başlığı üstüne konumlandırıldı.
Tohum Otizm Vakfı & Ekşi Sözlük & Best FM tarafından sosyal medya hesaplarından yapılan paylaşımlar ve ortak canlı yayınla, sosyal medyadan da otizme farkındalık yaratılmış oldu.

[vc_empty_space][vc_empty_space]