Skip to main content
[vc_empty_space height=”50px”]

İlk Fırsat Programı

Tohum Otizm Vakfı olarak Esas Sosyal ile İlk Fırsat Programı çerçevesinde yaptığımız işbirliği kapsamında bir yıl boyunca (Ocak – Aralık 2019) tam zamanlı olarak çalışacak ve İlk Fırsat’ın eğitim faaliyetlerine katılacak genç takım arkadaşları arıyoruz.
Açık Pozisyonlar:

  • Bilgi Teknolojileri Sorumlusu
  • Kurumsal İletişim Sorumlusu

Son başvuru tarihi 5 Ekim 2018
Başvuracak gençlerin üniversiteden 2017 Haziran ve sonrasında mezun olmuş ve daha önce tam zamanlı bir işte çalışmamış olması gerekmektedir. Genel başvuru kriterleri ve pozisyonlar hakkında gerekli şartları aşağıda görebilirsiniz.
Formu doldurmaya başlamadan önce aşağıdaki bilgileri ve başvuru kriterlerini DİKKATLE okumanızı rica ederiz.
Başvuru için gerekli kriterler:
Tohum Otizm Vakfı İlk Fırsat tarafından desteklenen bu pozisyonlar başvuracak kişilerin;

  • Ekim 2018 itibariyle 20 yaşından gün almış, 25 yaşından gün almamış
  • Daha önce tam zamanlı çalışmamış
  • Üniversiteden 2017 Haziran ve sonrasında mezun olmuş
  • Diploma notunun 4’lük sisteme göre en az 2,5/100’lük sisteme göre en az 65
  • 12 ay boyunca programa katılıp, tam zamanlı Tohum Otizm Vakfı’nda çalışmaya taahhüt etmesi
  • 12 ay boyunca İlk Fırsat Akademisi kapsamında sunulan eğitim programlarına katılım sağlaması

 
Pozisyon Hakkında Bilgi:
(Başvurular yalnızca bu sayfada yer alan online formlar üzerinden gerçekleştirilecektir)

[vc_separator color=”custom” align=”align_left” style=”solid” gap=”tall” accent_color=”#1e73be”]

Bilgi Teknolojileri Sorumlusu

  • Bilgisayar Mühendisliği ya da üniversitelerin BÖTE bölümlerinden mezun olan
  • Tercihen Daha önce Bilgi Teknolojileri departmanlarında staj yapmış
  • Tercihen MS Office Programlarını iyi derecede kullanabilen
  • Sözlü ve yazılı iletişimi güçlü
  • Hızlı öğrenebilen ve aynı anda farklı işlere odaklanabilen
  • Sonuç odaklı ve takipçi olan
  • Ekip çalışmasına yatkın
  • Analitik düşünebilen

adayların başvurularını bekliyoruz.


İş Tanımı:

  • Vakfın Bilgi Teknolojileri alanındaki ihtiyaçları doğrultusunda araştırma yapılması, kaynak geliştirme bölümünden destek istenmesi, bağış alınamıyorsa teklif alınması ve yöneticiye sunulması
  • Lisans süreçlerinin ve sözleşmelerin takip edilmesi ve raporlanması
  • Vakfın bağışçı, muhasebe, gönüllü ve insan kaynaklarına ilişkin alt yapı sistemlerinin ihtiyaç analizinin yapılması, ilgili bölümler ile çalışarak veri girişlerin yapılması ve verilerin güncelliğinin sağlanması
  • Geri dönüşüm sürecinin takip edilmesi
  • Envanter sisteminin kurulması ve güncel tutulması için gerekli yönetmeliklerin oluşturulmasına destek verilmesi
  • Elektronik arşiv sisteminin kurulması ve personele bu konuda eğitim verilmesi, yönetmeliğin oluşturmasında destek verilmesi,
  • Bakım ve hizmet sözleşmesi kapsamında destek alınan kurum ile koordineli olarak, Okul ve Merkezdeki PC donanımlarının bakımının yapılması, sorunların giderilmesi
  • Yedeklemelerin takip edilmesi, düzenli olarak alınması
  • İşe giriş ve çıkışı yapılan kişilerin mail hesaplarının açılması ve kapatılması işlemlerinin takip edilmesi
  • Vakıf projelerine destek verilmesi ve bölüm yöneticisinin verdiği diğer işlerin yapılması

 
Başvur

[vc_separator color=”custom” align=”align_left” style=”solid” gap=”tall” accent_color=”#1e73be”]

Kurumsal İletişim Sorumlusu:

  • İletişim ve Halkla İlişkiler, Uluslararası İlişkiler bölümlerinden mezun olan
  • Tercihen MS Office Programlarını iyi derecede kullanabilen
  • Sözlü ve yazılı iletişimi güçlü
  • Hızlı öğrenebilen ve aynı anda farklı işlere odaklanabilen
  • Sonuç odaklı ve takipçi olan
  • Ekip çalışmasına yatkın
  • Analitik düşünebilen

adayların başvurularını bekliyoruz.


İş Tanımı:

  • İletişim bölümü çalışmalarına yaratıcılığı ve yenilikçi fikirleri ile katkı sağlaması
  • Genel olarak ve sektördeki yeni medya uygulamalarının yakından takip edilmesi, öneriler sunulması
  • Ürün satışı ve tanıtım amaçlı stant çalışmalarının organizasyonu, takibi ve raporlanması
  • İletişim materyallerinin içerik ve hazırlık sürecinde destek olunması, ajanslarla iletişimin sağlanması
  • Sosyal medya hesaplarının içerik ve görsel planlamasına destek olunması
  • Günlük medya takibinin yapılması ve ilgili birimlerle paylaşılması, medya ilişkilerine katkı sağlanması
  • Basın toplantısı, proje lansmanı gibi organizasyonlarda görev ve sorumluluk alınması
  • Vakıf projelerine destek verilmesi ve bölüm yöneticisinin verdiği diğer işlerin yapılması

 
Başvur

[vc_separator color=”custom” align=”align_left” style=”solid” gap=”tall” accent_color=”#1e73be”]

İlk Fırsat Programı Hakkında

Esas Sosyal tarafından geliştirilen ve STK’larla işbirliği içinde hayata geçirilen İlk Fırsat Programı, üniversite eğitimini yeni tamamlamış, başarılı gençlerin okuldan işe geçiş sürecinde sivil toplum kuruluşlarında (STK) deneyim kazanmalarını desteklemektedir.  
Tohum Otizm Vakfı bu program kapsamında işbirliği yapılan kuruluşlardan biridir. Yukarıdaki pozisyonlara iş başvuru yapan ve seçilen genç katılımcı, Tohum Otizm Vakfı’da 12 ay boyunca iş başı eğitim, tam zamanlı çalışma deneyimi kazanacak ve kurum için eğitim programlarından yararlanacaktır.
Buna ek olarak, genç katılımcı İlk Fırsat tarafından organize edilen farklı etkinlikler, eğitimler ve mentorluk desteklerinden oluşan ‘İlk Fırsat Akademisi’nden yararlanacak ve böylece okuldan işe geçiş süreçlerinde desteklenmiş olacaktır.
Programı tamamlayan gençler hem çalıştıkları kurum, hem de İlk Fırsat Programı’ndan referans mektubu ve katılım belgesi alma hakkına sahip olacaktır. İlk Fırsat programı hakkında bilgi için: http://bit.ly/2fc3ZHF

[vc_separator color=”custom” align=”align_left” style=”solid” gap=”tall” accent_color=”#1e73be”]
[vc_empty_space][vc_empty_space]